ورزشگاه يادگار امام قم از ناظران نمره قبولي گرفت


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 42
بازدید ماه : 2304
بازدید کل : 60165
تعداد مطالب : 90
تعداد نظرات : 514
تعداد آنلاین : 1

طبق برنامه بازديد نمايندگان کنفدراسيون فوتبال آسيا از باشگاه‌هاي ليگ برتري فوتبال ايران، نمايندگان کنفدراسيون فوتبال آسيا روز چهارشنبه پانزدهم شهريور ماه وارد کشورمان شدند تا از امکانات و شرايطي شش باشگاه ليگ برتري بازديد ‌کنند.

به گزارش فارس ،طبق برنامه‌ريزي روابط بين‌الملل سازمان ليگ فدراسيون فوتبال کشورمان، بازديد نمايندگان کنفدراسيون فوتبال آسيا متشکل از پنج نفر، ابتدا از نشستي در فدراسيون فوتبال با علي کفاشيان، غلام‌رضا بهروان و مهدي محمد نبي رئيس فدراسيون، سرپرست سازمان ليگ و دبير فدراسيون فوتبال آغاز شد.

سپس نمايندگان کنفدراسيون فوتبال آسيا عصر چهارشنبه از ورزشگاه تختي تهران بازديد کردند و روز پنجشنبه شانزدهم شهريور براي بازديد از باشگاه صباي قم و ورزشگاه يادگار امام به شهر مقدس قم سفر کرده و ميهماني باشگاه صبا و مسئولان قم بودند.

کنفدراسيون فوتبال قاره آسيا با هدف دستيابي به روش‌هايي که کشورهاي مطرح قاره اروپا و حتي آمريکا در مسير پيشرفت فوتبال حرفه‌اي گام برداشته‌اند، الگويي مناسب را در کشورهاي مختلف آسيايي طبق استانداردهاي فيفا ايجاد کند تا فوتبال قاره آسيا نيز به سطح اول فوتبال جهان نزديک شود.

براي اين منظور ناظران AFC براي چهارمين سال متوالي به منظور بازديد از امکانات کشورمان در ايران حضور يافته‌اند و در قم از نزديک زمين چمن، رختکن‌ها، اتاق کنترل دوپينگ، اتاق داوران، اتاق ناظر مسابقه، سالن کنفرانس خبري، جايگاه خبرنگاران و گزارشگران، اتاق مديا سنتر و اتاق پزشکي را کنترل کردند.

اين در شرايطي است که در بازديد سال گذشته نمايندگان بازرسي کنفدراسيون فوتبال آسيا AFC از ورزشگاه يادگار امام قم وضعيت نور، جايگاه خبرنگاران، اتاق پزشکي و ميکس زون به عنوان محل مصاحبه خبرنگاران با بازيکنان از سوي بازرسان زير ذره بين قرار داشت که در شرايط فعلي به غير وضعيت نور در بازديد امسال تمام نواقص ديگر بر طرف شده‌اند.

موضوع مربوط به رفع مشکل نور ورزشگاه 15 هزار نفري يادگار امام قم نيز حکايت جالبي دارد و به نظر مي‌رسد اين مسئوليت بر عهده ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها نيست و وزارت ورزش و جوانان اين موضوع را به شرکت توسعه و تجهيز اماکن ورزشي ايران واگذار کرده است.

براي اين منظور شرکت توسعه و تجهيز وزارت ورزش و جوانان کشورمان توافقات نهايي را با پيمانکار مربوطه براي رفع مشکل نور ورزشگاه‌هاي ليگ برتري ايران انجام داده تا با در نظر گرفتن اين موضوع لوکس‌هاي نور مورد نظر بايد از خارج از کشور وارد شوند و به زودي اين خواسته ناظران آسيايي نيز برطرف و تأمين شود.

بازرسان کنفدراسيون فوتبال آسيا بلافاصله بعد از ترک قم راهي تهران و کرج شدند تا ورزشگاه انقلاب کرج را که به عنوان ميزبان بازي‌هاي تيم
گهر دورود و تختي تهران را که به عنوان ميزبان بازي‌هاي تيم پيکان تهران معرفي شده‌اند، مورد بازديد قرار دهند 




:: بازدید از این مطلب : 2337
|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان گهر دورود نگین زاگرس و آدرس gaharfc-doroud.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com